Open Menu
Pijl naar beneden

Facilitair Coördinator

Beschik jij over organisatietalent en ben jij in staat om prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving?
Wij zoeken voor het hoofdkantoor van DKG een fulltime;
Facilitair coördinator      m/v
met ‘hands-on’ mentaliteit

De functie:
Als facilitair coördinator ben je verantwoordelijk voor alle facilitaire zaken van het hoofdkantoor en de filialen in Nederland. Samen met de facilitair medewerker zorg je voor efficient beheer van de gebouwen, het terrein en alle toebehoren. Tevens ben jij verantwoordelijk voor de afdelingen bedrijfsrestaurant, receptie en de postkamer. 

Je bent klantgericht en zakelijk, zo zorg jij ervoor dat leveranciers het vereiste serviceniveau waarmaken. Je werkt vanuit een visie en vaste kaders, maar weet ook wanneer maatwerk noodzakelijk is. Jij bent het centrale aanspreekpunt voor de DKG medewerkers op facilitair gebied en rapporteert aan de manager strategische inkoop.

Je gevarieerde takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Je draagt zorg voor het dagelijkse management van facilitaire klachten, vragen, wensen en storingen (PDCA);
  • Je denkt vooruit en concretiseert het werk in operationele en financiële planningen;
  • Je bewaakt het aan jou toegewezen proces van inkoop, voorraadbeheer en uitgifte;
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van begrotingen;
  • Je bewaakt de servicelevel afspraken met de leveranciers;
  • Je geeft sturing aan de facilitair medewerker en de afdelingen bedrijfsrestaurant, receptie en postkamer.

Het profiel:
De juiste kandidaat laat ondernemerschap zien, is proactief en heeft een hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Daarnaast kun je goed het overzicht bewaken, ben je doortastend en heb je een echte hands-on mentaliteit. Verder vragen we:

  • Een afgeronde opleiding Facilitair Management (MBO niveau 4) of gelijkwaardig door werkervaring;
  • Goede kennis en beheersing van MS Office, met name Excel;
  • Sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels in zowel woord als geschrift. Je bent servicegericht en probleemoplossend ingesteld, bent een doener en houdt rekening met behoeften en verwachtingen van (interne)klanten;
  • Affiniteit met techniek en gevoel voor materiaal, machines en apparatuur;
  • Kennis en inzicht in wet- en regelgeving ten aanzien van veiligheid, arbo, milieu en kwaliteit. Je bent in het bezit van een geldig BHV-certificaat, of bent bereid dit te behalen. Het bezit van een VCA certificaat is een pré;
  • Een geldig rijbewijs B.
Wat bieden wij?
Een goed salaris, 12 ATV-dagen en 24 vakantiedagen. Daarnaast kom je in aanmerking voor goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering, uitstekende pensioenregeling en diverse collectieve verzekeringen.

Onze procedure
Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan de functie-eisen, solliciteer dan vandaag nog via de sollicitatiebutton.
 

Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Jos Wennekes, manager strategische inkoop, mob: 06 – 22 84 70 94 of Joop van der Linden, HR adviseur, mob: 06 – 22 66 13 71.

Acquisitie o.b.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Een PI en PLI (PREDICTIVE INDEX® en PREDICTIVE LEARNING INDEX®) test maakt onderdeel uit van de sollicitatie procedure.